Serwis internetowy www.solet.pl wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Ci korzystania z naszej witryny oraz zbierania anonimowych statystyk pozwalających ulepszać nam funkcjonalność i treść witryny. Używamy mechanizmu cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie. x
Strona główna Mapa strony
Innowacyjna Gospodarka - Narodowa Strategia Spójności Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Solet Sp. z o.o. realizuje projekt

„Platforma B2B z usługą SaaS automatyzującą prowadzenie procesu budżetowania pomiędzy Wnioskodawcą a partnerami biznesowymi”,

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (2007–2013), działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”.

Przedmiotem projektu jest stworzenie platformy B2B w modelu SaaS, pozwalającej zautomatyzować procesy biznesowe przy realizacji usługi budżetowania zachodzące na linii Wnioskodawca – Partnerzy.

Projekt będzie realizowany w latach 2014-2015.


Kontakt:

Solet Sp. z o.o.
Al. Wincentego Witosa 16
20-315 Lublin
tel. +48 81 458 11 58, fax +48 81 444 39 53

Kierownik Projektu: Marcin Wójcicki
e-mail:

Unia Europejska Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość

Solet Business Intelligence

Referencje

Tradis
  • „Niniejszym potwierdzamy, że pan Paweł Rafalski brał udział w projekcie budowy systemu KUL (Kalkulator Usług Logistycznych) w firmie Tradis. Wdrożony system oparty jest w warstwie merytorycznej o koncepcję rachunku kosztów działań sterowanego czasem (ang. time-driven activity-based costing), a w warstwie technologicznej o innowacyjne rozwiązania klasy Business Intelligence. W szczególności zbudowana platforma pozwala na kalkulację oraz kontrolę kosztów masowych usług logistycznych w centrach dystrybucyjnych i oddziałach naszej firmy na poziomie każdej pojedynczej transakcji z uwzględnieniem jej cech osobliwych. System obsługuje procesy przyjęcia, dekompletacji, uzupełniania, kompletacji, kontroli, repaletyzacji, załadunku i transportu towarów. Silnik kalkulatora Solet TDABC Engine operując na ponad 300-tu parametrach wejściowych przekazuje do analizy w sumie ponad 400 wskaźników wynikowych obliczanych na poziomie każdego dokumentu.

    W trakcie współpracy z naszą firmą pan Paweł Rafalski koordynował pracę zespołu architektów oprogramowania oraz kluczowych użytkowników biznesowych. Jako osoba łącząca w sobie dogłębną wiedzę na temat rachunku Time-Driven ABC i technologii informatycznych był odpowiedzialny za weryfikację koncepcji i przygotowanie architektury systemu zgodnie z przyjętymi założeniami. Dzięki pełnemu zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu pana Pawła Rafalskiego do powierzonych zadań, zaimplementowane rozwiązanie umożliwia nam dziś efektywną analizę złożonych procesów logistycznych realizowanych w naszym przedsiębiorstwie.

    Z przyjemnością polecamy współpracę z panem Pawłem Rafalskim oraz z całym prowadzonym przez niego zespołem specjalistów w obszarze budowy złożonych systemów analitycznych i kontrolingowych.”

    Adam Galek
    Dyrektor Rozwoju Logistyki Tradis Sp. z o. o.

  • „Niniejszym potwierdzamy, że pan Michał Franczak brał udział w projekcie budowy systemu KUL (Kalkulator Usług Logistycznych) w firmie Tradis (...) W trakcie współpracy z naszą firmą pan Michał Franczak był główną osobą uczestniczącą w przygotowaniu koncepcji systemu, jego projektowaniu oraz implementacji silnika kalkulatora Solet TDABC Engine. Silnik kalkulatora obsługuje jednoznacznie zdefiniowane pojęcia takie jak: obszar, transakcja, struktura transakcji, proces, działanie, zasób, przypisanie zasobów do działań, czasy działań w podziale na cechy transakcji, koszty jednostkowe zasobów, język formuł wyliczanych elementów struktury i transakcji oraz wyrażenia wyznaczające czasy działań. Pan Michał Franczak uczestniczył również w zadaniach implementacji procesów zasilania danych transakcjami procesów przyjęcia i wydania. Wykazał się dużą wiedzą i umiejętnościami w zakresie optymalizacji umożliwiając stworzenie wydajnego systemu, który w sposób efektywny przetwarza duże wolumeny danych.

    Z przyjemnością polecamy współpracę z panem Michałem Franczakiem w obszarze budowy złożonych systemów analitycznych i kontrolingowych.”

© 2010 Solet Business Intelligence Created by WebChili Designed by VenaArt