Serwis internetowy www.solet.pl wykorzystuje pliki cookies w celu ułatwienia Ci korzystania z naszej witryny oraz zbierania anonimowych statystyk pozwalających ulepszać nam funkcjonalność i treść witryny. Używamy mechanizmu cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie. x
Strona główna Mapa strony
Innowacyjna Gospodarka - Narodowa Strategia Spójności Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Solet Sp. z o.o. realizuje projekt

„Platforma B2B z usługą SaaS automatyzującą prowadzenie procesu budżetowania pomiędzy Wnioskodawcą a partnerami biznesowymi”,

współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (2007–2013), działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”.

Przedmiotem projektu jest stworzenie platformy B2B w modelu SaaS, pozwalającej zautomatyzować procesy biznesowe przy realizacji usługi budżetowania zachodzące na linii Wnioskodawca – Partnerzy.

Projekt będzie realizowany w latach 2014-2015.


Kontakt:

Solet Sp. z o.o.
Al. Wincentego Witosa 16
20-315 Lublin
tel. +48 81 458 11 58, fax +48 81 444 39 53

Kierownik Projektu: Marcin Wójcicki
e-mail:

Unia Europejska Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość

Solet Business Intelligence

Rozwiązania

sbi LOGISTYKA

  • Dynamika i struktura obrotów magazynowych – w tym: wieloprzekrojowa analiza ilościowa i wartościowa przyjęć, przesunięć, wydań, zwrotów, dokumentów inwentaryzacyjnych
  • Dynamika i struktura zapasu – w tym m.in. stan zapasu partii w podziale na miejsca składowania, struktura wiekowa
  • Wskaźniki logistyczne: rotacja, dostępność, ciągłość, back orders, częstotliwość zatowarowania, koszt magazynowania, % wskaźnik reklamacji, wskaźniki wydajności, wartość rezerwacji, wypełnienie magazynu, analiza pracy
  • Braki w wydaniu – analiza relacji zachodzących pomiędzy wartością towaru zamówionego przez klientów i wartością towaru wydanego z magazynu
  • Raporty z kontroli skanerowych – liczba kontroli, błędy składających, błędy kontrolerów
  • Kontroling logistyczny – rachunek efektywności i wydajności transportu, dynamika i struktura kosztów transportu, rachunek wydajności magazynu, straty towarowe
  • Alokacja kosztów transportu na podstawie parametrów dokumentów transportowych lub/i zastosowanego modelu inżynierii tras
  • Zdolność wywozowa taboru w ujęciu wagowym i paletowym, w tym analiza przeładowania i stopnia realizacji pustych przebiegów
  • Analiza wydajności magazynu – wskaźniki wydajności ogólnej, kompletacji zamówień, przyjęcia dostaw, mediatora (boksu kasowego) i operacji wewnętrznych na magazynie
  • Dossier dostawcy – dane podstawowe, udział ilościowy SKU dostawcy, back margin, target, budżet marketingowy, udział SKU dostawcy w strukturze sprzedaży, wskaźniki – czas realizacji zamówień, % wadliwych dostaw
  • Stopień zgodności dostaw z zamówieniami, braki i nadwyżki w dostawach
  • Analiza wskaźnika Delivery Lead Time – czas realizacji zamówień od dostawców w odniesieniu do prognozowanych założeń dla poszczególnych pozycji asortymentu
  • Bieżąca wartość zamówień przeterminowanych
  • Raporty zakupowe, w tym: analiza zapotrzebowania w oparciu o stan zapasu, zamówienia, dostawy w drodze, nadwyżki i braki, parametry zatowarowania asortymentu w przekroju miejsca składowania
  • Kategoryzacja asortymentu w strukturze grup ABC i XYZ
  • Analiza ekonomicznej wartości zamówienia
  • Analiza wygrzewania nowych składników łańcucha dostaw
  • Analizy porównawcze planowanych wysyłek, dostaw i załadunków
© 2010 Solet Business Intelligence Created by WebChili Designed by VenaArt